Leroy & Tess: Travelling Southeast-Asia!

Welkom op onze Reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis. Vanaf nu zullen jullie hier dan ook regelmatig nieuweverhalenenfoto'svinden, viade kaartweten jullie altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest!

We zullen korteven onze (schematische) route toelichten. We vertrekken op 28 april om 15:30 naar Kuala Lumpur, Maleisie. Vanuit hier zullen we Maleisie wat verder verkennen, waarna we naar Bangkok vliegen. We zullen een aantal dagen in en rondom Bangkok blijven en dan reizen we verder naar Noord-Thailand. In Noord-Thailand zullen we de grens overgaan naar Laos. Als we in Laos geweest zijn stappen we in Noord-Vietnam de grens weer over, waar we de gehele Vietnameese kust af zullen reizen. Onderin Vietnam aangekomen zullen we de grens naar Cambodja over gaan om vervolgens weer in Bangkok te eindigen. Vanuit Bangkok zullen we door Zuid-Thailand reizen en uiteindelijk komen we weer in Kuala Lumpur.

Zoals we al zeiden is dit een schematische route, dus het zal vast gebeuren dat we ergens een uitschieter of change of plans maken. Maar dat is juist zo heerlijk: we kunnen alles doen en laten wat we willen!

Mochten er mensen zijn die we zijn vergeten toe te voegen aan de mailinglist dan kunnen diegene zich aanmelden door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien jullie graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Het kan zijn dat er mensen meerdere mailtjes hebben gehad, maar we waren even aan het uitvogelen hoe we een verhaal moesten plaatsen. Sorry voor de 'overlast', het zal in het vervolg niet meer gebeuren ;)

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Leroy & Tess

Reacties

Reacties

Bob

Veel plezier jullie twee! Jullie hebben wel een mooi oord uitgezocht

suzan en alex

hai,hai, moest toch eventjes voordat ik naar bed ging jullie weblog lezen.
het zullen wel weer mooie/spannende verhalen worden waar we nu al naar uitkijken.
eind volgende week komen alex en ik wel eventjes afscheid nemen van jullie tweetjes. dan bel ik wel van tevoren of jullie bij jou thuis zijn leroy,oke?
weltrusten voor zo, xxxsuuse

cisca

nou het aftellen is begonnen leuk hoor en ook wel spannend.ben zo benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven en veel schrijven hoor dan krijg ik het gevoel dat ik er een beetje bij ben ha ha.
In gedachte zie ik jullie al lopen met zo'n grote tas op de rug en bergschoenen aan . Wat een belevenis en dat ook nog 4 maanden lang!!!!

XXXX Cisca

Ineke

Nou, ben net weer gewend aan de gezelligheid en nu al weer bijna opnieuw op stap. Het wordt vast een prachtig avontuur. Geniet!
liefs, Ineke

Leontien

Precies wat je moeder zegt, ben je net terug, ga je weer haha. Nee hoor meis, wij hebben gelukkig nog een gezellige date gepland en ik weet zeker dat jij het heel erg naar je zin gaat hebben. En ik, ik kijk elke avond vanuit mijn bed even naar mijn Afrikaanse mannetje en vrouwtje die mij beschermen (ze doen tot nu toe nog goed hun werking!). Tot zondag! Kus

Marjolein

Hoi Tess en Leroy
Heel veel plezier!
Liefs, Marjolein en Michiel

naatje

Leuk om jullie eerste reisverslag te lezen op Koninginnedag, ik ben jaloers. Veel plezier!

Uncle M

Ha die Tess en Leroy. Gave verhalen, ik ga jullie volgen!

UM

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!